Cel projektu:
1. Skupienie ludzi, którzy chcą się rozwijać w różnych branżach, uczyć się od różnych trenerów. Każdy ma prawo uczestniczyć w bezpłatnych zajęciach, które wybierze dla siebie i nawiązywać współpracę ze swoim ulubionym trenerem.
2. Ty, jako trener lub praktyk, dostarczasz wiedzę, a my odbiorców oraz obsługę mailingową klientów wraz z platformą webinarową do 2000 osób.
POZNAJ 3 ETAPY NASZEJ WSPÓŁPRACY
I krok
Organizacja darmowego webinaru!
1. Ustalamy wspólnie tytuł spotkania, które poprowadzisz jako trener.
2. Wysyłamy maile z informacją do wszystkich osób zapisanych do naszego
newslettera (ok. 15 tysięcy osób), publikujemy posty na stronach, fanpage’ach naszych i naszych partnerów (ok. 156 068 osób), w których zapraszamy chętnych na bezpłatne szkolenie.
Na bezpłatnym Webinarze będziesz mógł:
- Pokazać się jako specjalista w swoim fachu
- Zainspirować słuchaczy swoją wiedzą i nauczyć ich praktycznej umiejętności
- Zareklamować siebie jako trenera (zwiększyć swoją rozpoznawalność
wśród kilkudziesięciu tysięcy osób)
II krok
Jeżeli będziesz chętny, będziemy mogli pójść dalej! Czyli:
Organizacja szkolenia!
1. Landing Page
Stworzymy dopasowaną do Ciebie stronę do zapisu na kurs (Landing Page).
2. Reklama
Uruchamiamy marketing. Poprzez reklamy na FaceBooku i mailingi stworzone przez naszych specjalistów reklamujemy kurs, zdobywamy nowych kursantów. Tworzymy wspólnie 1 lub 2 spotkania sprzedażowe,
na których promujemy Twój kurs.
III krok
1. Sales Page
Tworzymy stronę sprzedażową i zaczynamy sprzedaż!
2. Na przygotowanej platformie prowadzisz kurs rozwojowy dla naszych kursantów
3. Szkolenia The Switch są nagrywane, dzięki czemu będziesz czerpał z nich zyski pasywne