Jak wygląda kariera u nas?


Cel projektu:

1. Skupienie ludzi, którzy chcą się rozwijać w różnych branżach, uczyć się od różnych trenerów. Każdy ma prawo uczestniczyć w bezpłatnych zajęciach, które wybierze dla siebie i nawiązywać współpracę ze swoim ulubionym trenerem.

2. Ty, jako trener lub praktyk, dostarczasz wiedzę, a my odbiorców oraz obsługę mailingową klientów wraz z platformą webinarową do 2000 osób.


POZNAJ 3 ETAPY NASZEJ WSPÓŁPRACY

I krok

Organizacja darmowego webinaru!

1. Ustalamy wspólnie tytuł spotkania, które poprowadzisz jako trener.

2. Wysyłamy maile z informacją do wszystkich osób zapisanych do naszego
newslettera (ok. 15 tysięcy osób), publikujemy posty na stronach, fanpage’ach naszych i naszych partnerów (ok. 156 068 osób), w których zapraszamy chętnych na bezpłatne szkolenie.
Na bezpłatnym Webinarze będziesz mógł:

  • Pokazać się jako specjalista w swoim fachu
  • Zainspirować słuchaczy swoją wiedzą i nauczyć ich praktycznej umiejętności
  • Zareklamować siebie jako trenera (zwiększyć swoją rozpoznawalność
    wśród kilkudziesięciu tysięcy osób)

II krok

Jeżeli będziesz chętny, będziemy mogli pójść dalej! Czyli:

Organizacja szkolenia!

1. Landing Page

Stworzymy dopasowaną do Ciebie stronę do zapisu na kurs (Landing Page).

2. Reklama

Uruchamiamy marketing. Poprzez reklamy na FaceBooku i mailingi stworzone przez naszych specjalistów reklamujemy kurs, zdobywamy nowych kursantów. Tworzymy wspólnie 1 lub 2 spotkania sprzedażowe,
na których promujemy Twój kurs.

III krok

1. Sales Page

Tworzymy stronę sprzedażową i zaczynamy sprzedaż!

2. Na przygotowanej platformie prowadzisz kurs rozwojowy dla naszych kursantów

3. Szkolenia The Switch są nagrywane, dzięki czemu będziesz czerpał z nich zyski pasywne

 

Twórz, inspiruj, zarabiaj

Przewiń do góry